Banner Image
Banner Image

Veel gestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen en het antwoord. Mocht je toch nog vragen hebben stuur dan gerust een mailtje naar info@jaylaa.nl en dan helpen we je zo snel mogelijk verder.

FAQ

Alle producten zijn op voorraad tenzij anders vermeld. Sommige producten worden speciaal voor jou gemaakt, dan kan de levering wat langer duren.


Bestellingen worden binnen 48 uur verzonden, ook binnen Europa. Afhankelijk van de vervoerder is de levertijd tussen de 2 en 7 werkdagen. Buiten Europa worden meestal binnen 5 tot 14 werkdagen bezorgd. Wij verzenden alleen met PostNL. Mocht je binnen 5 werkdagen niets hebben ontvangen, mail ons dan even. Houdt tijdens de feestdagen met een langere levertijd dan je gewend bent. Lees hier wanneer je uiterlijk kunt bestellen om je cadeau op tijd in huis te hebben.

Er zijn verschillende mooie ondernemers die de sieraden van Jaylaa verkopen. Hier zie je een klein overzicht.

Ooh wat jammer dat je een sieraad wilt retourneren. Maar geen probleem mocht je iets willen retourneren, dan gaat de procedure als volgt:

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Jaylaa Jewelry geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@jaylaa.nl.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Klik hier voor het retourformulier.

Jouw geld wordt teruggestort op dezelfde rekening waarmee je de bestelling hebt betaald. Het kan 3-8 werkdagen duren om het geld retour te storten op dezelfde manier als er betaald is.

Oorbellen nemen wij i.v.m. hygiëne niet retour. Producten die op maat zijn gemaakt of op verzoek kunnen helaas niet retour.

Het maakt niet uit waar je woont, bij Jaylaa verzenden we onze sieraden met PostNL in binnen en buitenland.

Bij bezorging door PostNL zijn de bezorgvoorwaarden van PostNL van toepassing. De artikelen worden zorgvuldig verpakt (bubbel envelop/doosje) voor transport en Jaylaa kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de fouten van de bezorger.
Als je je bestelling hebt ontvangen dien je de inhoud te controleren op schade/onvolkomenheden, mocht dit het geval zijn dan dient de koper direct contact op te nemen met Jaylaa middels een e-mail naar info@jaylaa.nl.
JAYLAA JEWELRY berekent de volgende kosten voor verzending:

Nederland:

  • Brievenbuspost standaard (zonder Track & Trace) code €2.99
  • Brievenbuspost met Track & Trace €4.50
  • Pakketpost met Track & Trace code €7.25
  • Gratis verzenden (NL, zonder Track & Trace) op bestellingen vanaf €50

Europa & worldwide:

  • € 9.50 per bestelling met track & trace 
  • Gratis verzending vanaf €75
  • Pakketpost met track & trace worldwide €19.95

Jouw bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van je betaling verzonden(NL)

Bij een bestelling van sieraden op maat geldt een levertijd van ongeveer 7 werkdagen. Jaylaa behoudt zich het recht de levering aan te passen of te annuleren bij overmacht. De bestelling wordt zorgvuldig verpakt voor verzending, waardoor de kans op beschadiging tot een minimum beperkt is

Wat te doen als mijn pakket beschadigd is?
Mocht er tijdens het verzenden iets zijn gebeurd met je pakket en is het product kapot of beschadigd, stuur ons dan een mail naar info@jaylaa.nl, het liefst met foto van de schade, en we gaan het direct voor je oplossen. 

Foutief of half ingevuld adres  is voor eigen rekening en we zijn niet aansprakelijk voor vertragingen, verlies en beschadigingen door toedoen van PostNL.

Betalen kan onder andere door middel van iDeal (veilig online betalen in je eigen vertrouwde bank omgeving), credit card (MasterCard of Visa), PayPal of een cadeaubon. 

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@@jaylaa.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Tevens is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden ophttp://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.