Veelgestelde vragen

 

Bestellen 

Bestellen gaat heel gemakkelijk bij JAYLAA. Kijk rustig rond en kies uit wat je leuk vindt. Zoek naar producten door de gemakkelijke zoekfunctie rechts bovenaan. 

Betalen

Betalen kan onder andere door middel van iDeal (veilig online betalen in je eigen vertrouwde bank omgeving), credit card (MasterCard of Visa), Klarna, PayPal of een cadeaubon. Hier lees je meer over de verschillende betaalmethoden en eventueel bijkomende kosten die wij aanbieden.

Levering / Levertijd

Alle producten zijn op voorraad tenzij anders vermeld. Sommige producten worden speciaal voor jou gemaakt, dan kan de levering wat langer duren.

Bestellingen worden binnen 48 uur verzonden, ook binnen Europa. Afhankelijk van de vervoerder is de levertijd tussen de 2 en 7 werkdagen. Buiten Europa worden meestal binnen 5 tot 14 werkdagen bezorgd. Wij verzenden alleen met PostNL.

Mocht je binnen 5 werkdagen niets hebben ontvangen, mail ons dan even.

Verzendkosten Nederland

Verzendkosten binnen Nederland voor pakketjes zijn €2.95 Voor bestellingen boven de € 45,- worden geen verzendkosten berekend binnen Nederland. Voor meer informatie over verzendkosten neem hier eens een kijkje.

Beschadiging

Mocht er tijdens het verzenden iets zijn gebeurd met je pakket en is het product kapot of beschadigd, stuur ons dan een mail naar info@jaylaa.nl, het liefst met foto van de schade, en we gaan het direct voor je oplossen. 

Retourservice

Mocht je iets willen retourneren, dan gaat de procedure als volgt:
Mocht het item niet naar wens zijn bij ontvangst, graag binnen 14 dagen na ontvangst dit eerst te melden via e-mail met berichtgeving van welk item je wilt retourneren en vermelding van het ordernummer.

Klik hier voor het retourformulier.

Na ontvangst van de bestelling, dien je het item waarover je niet tevreden bent, binnen 7 dagen naar ons terug te sturen in een goed beschermende envelop met bubbeltjes plastic.
De retour gezonden items zijn op eigen risico en de kosten zijn voor de klant.
Graag het retourformulier meesturen in het pakketje.

Oorbellen nemen wij niet retour i.v.m. hygiëne.​

Deel je ervaring met ons!
Mis je bepaalde producten in onze webwinkel? Heb je suggesties hoe wij onze diensten kunnen verbeteren of ben je gewoon erg blij met JAYLAA? Wij horen het graag. Mail dan vooral naar info@jaylaa.nl